- Istoria Kondor incepand cu 2003
- Echipa Kondor
- Fabrica Kondor
- Kondor in cifre
- Misiune si valori
- Aparitii in presa
- REALIZARILE NOASTRE
Kondor in cifre
2003 - 2008 - Domeniul initial de activitate al firmei a fost importul si distributia de profile din PVC pentru companii producatoare de tamplarie PVC. Tot in aceasta perioada s-au pus bazele procesului de productie.
2008 - Kondor Invest si-a inceput activitatea in domeniul productiei de solutii de umbrire pentru uz rezidential si industrial. Primele produse fabricate de companie au fost rulourile exterioare. De atunci si-a dezvoltat si imbunatatit constant portofoliul de produse, alaturand primelor rulouri fabricate pentru piata romaneasca si alte produse si tehnologii destinate confortului si sigurantei casei si afacerii.
2008 - Activitatea firmei se desfasura intr-un spatiu de 60 m2.
2009 - Compania s-a mutat intr-un sediu cu o suprafata de 250 m2 din comuna Popesti-Leordeni.
2009 - Este lansata platforma de comenzi online, cel mai performant soft de plasare a comenzilor in timp real, care permite monitorizarea si accesarea permanenta a istoricului comenzilor.
2010 - Noul sediu al companiei avea suprafata de 600 m2 si era localizat in Jilava.
2012 - Fabrica a fost mutata in Urziceni, unde detine si in prezent o suprafata de productie, spatii de birouri si depozitare de aproximativ 1900 de metri patrati.
2012 - A fost deschis showroom-ul din Bucuresti. In acest spatiu au mai fost amplasate si departamentele de asistenta si de marketing.
2013 - Kondor devine cel mai mare producator autohton de rulouri exterioare.
2013 - Sunt infiintate doua noi sectii de rulouri exterioare, datorita cererii mari.
2013 - Este introdus in productie un nou sortiment – rulourile transparente. Tot in acest an, firma este declarata de catre colaboratori compania cu cea mai variata gama de produse de pe piata.
2013 - Este implementat un proiect mai vechi – Caravana Tehnica Kondor, care ofera suport tehnic prin telefon, e-mail sau direct la sediul partenerilor. Nu in ultimul rand, tot acum se decide ca rulourile cu plasa antiinsecte incorporata sa contina si frana siliconica in varianta standard, adica fara cost suplimentar. Acest beneficiu contribuie la cresterea calitatii si a duratei de viata a produselor.
2014 - Este lansat noul site Kondor, care include materiale tehnice extensive si detaliate despre produsele si serviciile comercializate de companie.
2014 - Lansarea Kondor Training Academy, prima Academie de calificare a partenerilor Kondor. Ideea este unicat in domeniul sistemelor de umbrire, izolare si securizare si ofera cursuri de pregatire gratuite si profesioniste.
2014 - Lansarea Concursului Kondor pentru recompensarea partenerilor de incredere. Este un concurs care insumeaza premii de peste 40.000 de euro, printre care si marele premiu, o masina Dacia Dokker Van.
2014 - Prin infiintarea Departamentului Tehnic, compania devine o structura complexa cu 12 departamente dedicate partenerilor si clientilor sai.
2014 - Kondor initiaza si dezvolta prima campanie umanitara organizata vreodata de un producator roman de sisteme de umbrire, izolare si securitate pentru casa si afacere. Aceasta este urmata de alte doua sponsorizari in acelasi an.
2014 - Kondor este autorizat Aluprof in ceea ce priveste legislatia aplicabila international pentru urmatoarele produse din gama: rulouri exterioare, usi de garaj, plase antiinsecte, grilaje metalice, automatizari.
2016 - Se demareaza constructia noii hale de productie din Urziceni.
2018 - Se finalizeaza constructia halei cu suprafata de productie, depozitare si birouri de aproximativ 2000 metri patrati.
2021 - In septembrie, decidem inceperea productiei de usi sectionale in Bucuresti si mutarea productiei de usi de garaj si grilaje metalice in noul spatiu de peste 1000 metri patrati.
Evolutia cifrei de afaceri a companiei
2008 - Vanzarile companiei erau de aproximatix 20.000 de euro.
2012 - Obiectivul de crestere a vanzarilor se materializeaza printr-o cifra de afaceri de 805.000 de euro, reprezentand o crestere procentuala de aproximativ 75% fata de anul 2011.
2013 - Continuand trendul ascendent al vanzarilor inceput in anul 2008, in prima jumatate a anului 2013 vanzarile companiei au crescut cu aproximativ 70% fata de de vanzarile din aceeasi perioada a anului 2012. Astfel, la sfarsitul acestui an cifra de afaceri depaseste 1.250.000 de euro, ceea ce semnifica o crestere de aproximativ 65% fata de anul 2012.
2014 - La sfarsit de an, firma inregistreaza o crestere de 20% fata de anul anterior si ajunge la 1.400.000 de euro.
2017 - La sfarsit de an, firma inregistreaza o crestere de 35% fata de anii precedenti si ajunge la 1.900.000 de euro.
2020 - In anul in care a inceput pandemia SARS-COV2, cifra de afaceri a scazut cu 20%, insa au fost introduse in protofoliu inca doua game de produse, Optima si Standard, alaturi de gama Premium, oferind pe piata cea mai variata oferta de produse si pregatind crresterea din anii urmatori.
2021 - La sfarsit de an, firma inregistreaza o cifra de afaceri de peste 2.400.000 euro.